Tillfredställd?


hej & hoppas att allt är bra med er!

var på stan idag (sthlm) och shoppade lite fina klädesplagg & ett par skor,
knyter sig verkligen i magen på mig när jag ska kosta ut pengar på mig själv.. känner ni igen er?
man ska unna sig själv saker ibland, det ska man verkligen.. speciellt när man har jobbat in pengarna eller om det är en födelsedags-peng..
svårt är det inte att slösa pengar, det kan alla.. men att slösa det på sig själv - inte lika lätt för många..
Sen är det en bra sak också.. att man verkligen uppskattar det man har köpt!

Jag är väldigt svag för skor..skor..skor om igen, samma visa varje gång jag är på stan och har tänkt bara gå omkring och "titta".. Ja, vad händer då, jo man går in - känner & klämmer lite på skorna, sätter sig - tar av våra egna skor och provar..
Sen är man fasst.. iaf jag!
I vissa fall går man ut - utan skor, kommer hem och ångrar sig eller kanske känner sig nöjd att man faktist klarade av att avstå..

Idag blev det ett par från topshop, inbyggt platå, väldigt höga - ett självklart val!
ska det smaka får det kosta, eller hur var det?
jag är nöjd, glad och tillfredställd inom skofronten.. För ett tag åtminstone.



bild lånad från google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0