Definitioner av ordet flummigt..

Får väldigt ofta en massa tankar om vad jag ska göra i livet,
det finns så mycket, men ändå kan jag inte bestämma mig för vad jag vill bli!
okej.. jag fyller 19 år detta år, så det är in‏te speciellt bråttom..
ett "huumm" har jag, vet att jag vill och ska hålla på med något kreativt alltså "tänka med kroppen"
låter kanske lite flummigt, men det är ju det oftast man gör med den kreativa sidan.. tex. skådespelare - då handlar man genom själ och kropp.. eftersom ibland handlar det inte om vad man säger utan vad och hur man utspelar det..
men så är det även i det dagliga livet.. - vad du ger ut för vibbar! svart på vit, alltså goda/onda, trevlig/otrevliga -vibbar..

sen så är frågan om man har förmågan att få ut det man vill framföra till tex. publiken
ibland kan det verkligen bubbla inombords av en inre passion som man vill få ut på scen eller framför kameran ex.
som bara inte fastnar eller visas genom kroppen - då man har kommit till en punkt man måste känna efter hur man känner sig + att man måste känna sin egna kropp dvs. vara medveten.

nu blev det flummigt.
ja, ja! får återkomma med min slutsats någon dag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken snygg blogg du har cutie! :*

2009-01-31 @ 16:28:58
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vilken snygg blogg du har cutie! :*

2009-01-31 @ 16:28:58
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0