Second Hand..

Beyond Retro, Myrorna, Stadsmissionen, Judits Second hand, Lisa Larsson är bara några utav alla Second Hand affärer som finns!
stylister och designers är bara några utav dom som går dit, både för att få inspiration och för att använda sig utav i kommande fotograferingar/visningar plus andra sammanhang..

Vissa kan tycka att det luktar lite skunk i sådana affärer eller tycka att det är äckligt att man ska använda sig utav kläder som andra har haft i värde förut!
Vist om kläderna ser väldigt ofräscha ut, då kan jag hålla med om att man kanske inte ska köpa det men annars tycker jag att second hand kläder/hattar/accosearer är jätte bra, man kan göra riktiga fynd!! Sen får man tänka på att det är miljövänligt också..
Istället för att köpa något helt nytt, som man kanske bara använder två-tre gånger som man sedan slänger!
Eller så kan man också samla ihop en hög med kläder som man sedan ger till en andra hands affär, då andra kan få nytta utav det och att man hjälper moder natur på traven också!

Så det här med Second hand kan diskuteras, Vad tycker ni själva om det konceptet?



(när jag gick en visning för myrorna)


Kommentarer
Postat av: pc

Varför ville du att jag skulle läsa din blogg? För att du ville nåt eller för att du bara ville ha en besökare?

2009-01-05 @ 20:17:25
URL: http://prolactinchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0