23 februari

Hej och åter förlåt för ett väldigt dåligt bloggande..
Hänt saker som jag helst inte vill ta upp här, men nu är jag tillbaka igen!

Jag åker som sagt till Thailand på Lördag.. Men jag ska försöka uppdatera så ofta som möjligt!
Thailand ligger ca. +6..

Som säkert de flesta redan hört och sett så har Rihanna blivit misshandlad utav sin egna pojkvän Chris Brown..
Bilder finns att se..

Sen har Oscars-galan varit natten till idag,
dom som tillexempel tog hem pris var Kate Winslet, Mickey Rourke och den bortgångna Heath Ledger..
Heath Ledgers tacktal gjorde hans familj som sa

- I natt firar vi och är glada över vad han uppnådde, sa Sally Bell.

Hans syster instämde.

- Vi hade önskat att du vore här i kväll men vi är stolta över att acceptera det här priset på Matildas vägnar, sa Kate Ledger. "
Priset får dotter Matilda ta hand om..

Så himla synd att en sådan framgångsrik människa både karriärmässigt och privat ska gå bort..
Såklart vet man inte hur han mådde, egentligen..
Men han hade en underbart fin dotter som behövde honom.. Hon kommer få en bra uppväxt iaf hoppas jag tro på, men ännu bättre om hennes pappa Heath varit där i hennes tillvaro.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0