Thailand <3

Jag har varit i Thailand en gång förut, det var för ca. två år sedan..

Ett helt underbart land.. Människorna, maten, miljön, atmosfären och kulturen är bara några ting som jag verkligen älskar..

Man mår så himla bra där, svårt att förklara med det är som om det kommer ett rus genom hela kroppen så att man blir helt lugn, avslappnad och avstressad..

Jag är väldigt spänd hela tiden och har mycket svårt att slappna av..
Gör det så gott som aldrig.. Har ofta värk, ångest och är allmänt nere..
Men jag har två ställen där jag mår bra, det är i Thailand och hos min momo & morfar..
Så därför tänker jag göra så gott som möjligt för att vara där jag mår som bäst, tack vare värmen i Thai klarar jag av att slappna av i alla leder samtidigt som jag mår så otroligt bra, svårt att förklara hur lugn jag känner mig.
Medans hos momo & morfar känner jag mig så trygg!


Tid är bara ett faktum och människorna verkar inte stressa upp sig på sitt yttre lika mycket som vi faktist gör här i norden..

Det finns vääldigt mycket befolkning i Thailand.. Bara i Bangkok är det ca. 11 miljoner invånare.

Det var väldigt kort om vad jag tycker om Thailand, det kommer mer!!


Jag kanske ska åka tillbaka dit i April-Maj igen.. HOPPAS på det verkligen!



Lite bilder sen sist jag var där..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0