..och se folk äta ost på månen

jag gjorde något test idag på internet, där man skulle få reda på hur gammal man skulle bli,
min ålder blev 65 år..
sen stod det att man kunde förbättra sina livsvanor och att de upptäcker nytt läkemedel hela tiden,
så att mitt/våra liv kunde förlängas med 10 år om inte mer.. hmm.. ja ni hör hur det låter..

men iaf.. då satt jag och skrev med en vän och skrev det jag vill hinna med!
ingen seriös lista såklart, men här är den!


jag vill se mina barnbarn växa upp

och mina barn

och världen

och se om sverige kommer in i eubajset

och se om miljön blir bättre

och om någon jag känner tar nobelpriset

och bli rik

och se folk äta ost på månen

och bli ett med naturen

och köpa en del utav solen till min man

och dricka framtidens te

och klättra i träd

och se apor

och åka till australien

och åka tillbaka till vagnhärad och se om stället fortfarande är likadant när jag är 60 år

och klappa kosorna i västerljung
gå i 20 cm klackar när jag är 75 år

sova under stjärnorna

se prinsessan viktora gifta sig

tacka min mormor och morfar för allt

ge min mamma en puss

plocka blommor

bli stucken utav ett bi

se världen

åka till las vegas och spela

gifta mig rikt och skilja mig

göra apelsinjuice utav apelsiner

läsa kalle anka

äta russin

skriva en bok

tugga tugummi

se en film eller flera

skratta åt bloggarna

vara glad

skratta

klappa mina djur

kyssa en groda och se min prins

ja, du vet

allt!!

som sagt tidigare, ingen seriös lista..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0